• وبلاگ : شهر خوبان
  • يادداشت : به ياد مرحوم حاج سيد محمد کلانتري
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد نصرآبادي 
    سلام عليکم
    عليرغم اينکه ديشب برايتان پيام کوتاهي گذاشته بودم ولي غفلتي دست داد و متوجه پست قبلي شما در خصوص ارتحال پدر گرامي نشدم، امروز که براي مطالعه بيشتر مطالبتان به وبلاگ رجوع کردم اين خبر را دريافتم.
    به نوبه خود اين سوگ را به شما و وابستگان معظم تسليت عرض نموده و ضمن آرزوي غفران و رحمت واسعه الهي براي آن سفرکرده، اميدوارم به حرمت اين ماه عزيز، خداوند ايشان را همسايه جدشان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) قرار دهد.
    + قاسم 
    ذکر خيرش مستدام باد و راهش پر رهرو.

    سلام قربان ارادت داريم

    مصيبت درگذشت پدر بزرگوارتان را صميمانه تسليت عرض مي كنم متاسفانه به علت بعدمسافت قادربه عرض تسليت حضوري نيستم.

    سالار هم توصيه جالبي به شما كرده است! با اينكه به مصلح و مومن بودن شما اعتقاد دارد ولي چون فعالانه در بسيج مدرسه شركت داشته است از شما هم مي خواهد به آغوش مردم ( بسيج امروزي!) بر گرديد!خدا همه ما راشفا دهد اول بالاتري ها را.. گرچه دير شده است.. به دوستان مشترك ابلاغ سلام بفرماييد

    سلام آقاي كلانتري

    ما وقتي سن و سال كتري داشتيم شما رو زياد زيارت مي كرديم ، مخصوصا اين كه در دوران راهنمايي و دبيرستان هميشه جز بچه هاي فعال مدرسه و بسيج بودم و در همايش ها و مراسمات مختلف شما رو ميديدم.

    خدا رحمت كنه پدرتون

    شما صلاح نمي دانيد خط و راهتون رو تغير بديد ، و موضع صريحي نسبت به جريانات اخير بگيريد ، يا هنوز طرفدار موسوي خويني ها و ... هستيد ، من در حد و اندازه اي نيستم كه بخوام درباره شما صحبتي كنم ولي ديدم از شما خبري نيست گفتم شما هم با يك موضع گيري غافلگيرانه همه رو متعجب كنيد ، و به آغوش مردم خوب بر گرديد و آن وقت هست كه خواهي ديد چقدر عزيز خواهي شد ،