• وبلاگ : شهر خوبان
  • يادداشت : توسعه گردشگري و جذب توريست
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام دوستاني كه قصد سرمايه گذاري در زمينه جذب توريست را دارند به وبلاگ http://dehyari-iraj.persianblog.ir/ سري بزنند اين روستا در دل كوير قرار دارد و تورست هاي زيادي از آن بازديد مي كنند

    اگر چه با تاخير ، اما خوشبختانه وبلاگ "شهر خوبان" متعلق به استاندار اسبق (برادر عزيز سيد حميد کلانتري) پيشنهاد اين وبلاگ را مبني بر راه اندازي يک جريان بحث و نقد نسبت به امور اجرايي گذشته و حال استان را پذيرفتند. (گمان ما اين است که يک جريان فرهنگي فعال مي تواند اثرات راهبردي ارزشمندي براي استان داشته باشد.) لذا ضمن تشکر از ايشان ، مايلم نخست اين مسئله را مطرح کنم که : چرا اساسا امور عمراني در استان يزد ، حرکتي بطحي و کند دارد ؟ آيا اين سبب نميشود که علاوه بر دير بازده شدن و دير بهره گرفتن مردم از خدمات بهتر ، هزينه هاي آن نيز به حد قابل ملاحظه اي افزايش يابد؟ البته طرح اين سئوال به هيچ رو به معني انکار کارهاي بزرگي که در گذشته و حال صورت گرفته و يا در جريان انجام است ، نمي باشد.

    ?- عملا چه راههايي براي سرعت بخشيدن به اين امور وجود دارد ؟

    ?- سرعت دادن به اين امور تا چه پايه به رفع مشکل بيکاري نيروهاي بومي کمک مي کند ؟

    ?-موانع احتمالي بر سر اين راه چيست ؟

    ?-چگونه مي توان با موفقيت آنها را پشت سر گذاشت ؟

    اين سئوالات و دهها سئوال ديگر در رابطه با اين مسئله وجود دارد. " شهر خوبان " مي تواند جريان پاسخ دهي را به گونه اي هدايت نمايد تا حتي الامکان از تعامل ديگر مخاطبان و صاحب نظران هم استفاده شود. به مدد حق اميد مي رود در فرايند اين حرکت برکاتي نهفته باشد.

    ماييم و نواي بينوايي

    بسم اله اگر حريف مايي

    سلام به شما

    به وبلاگ من يه سري بزنيد ممنون ميشم

    سلام به شما

    به وبلاگ من يه سري بزنيد ممنون ميشم

    سلام
    به موضوع جالبي اشاره كرديد ومن هم موافقم كه ميشود با گسترش فرهنگ گردشگري ميشه حتي مردم ساير كشورها رو علاوه بر جذب براي ديدن طبيعت زيباي ايران و ديدن آثار باستاني ان مردم را با فرهنگ ايران نيز اشنا كرد
    موفق باشيد
    سلام
    خير مقدم
    در اهميت گردشگري فقط همين را مي دانم كه اسلام در بسياري از كشورهاي شبه قاره هند و جنوب شرقي آسيا از طريق مسافران و تجار منتقل شده است.
    يا علي مدد