• وبلاگ : شهر خوبان
  • يادداشت : دغدغه اي به نام تاييد صلاحيت
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + با هوش 
    اخ چون تاييد نشدي بهتر در کل يزد 500 راي زورکي شايد
    + معلم 
    شوراي نگهبان بسيار خوب عمل كرده ايا شما در زمان استان داري خوب عمل كرده ايد شما اصلاح طلب هم نيستيد دنبال پست ومقام هستيد همانند احمد شهسواري مشاور بانوان شما كه بود شما حزب باد هستيد من از طرف داران اقاي خاتمي هستم شماها اصلاح طلب را بي ارزش كرديد درود به رهبر عزيز و سلام به خاتمي ونابود باد اصلاح طلب دو رو و قرصت طلب
    سلام همشهري از ديدنتان خوشحال شدم به کشکول ما هم سر بزنيد اگر مايل به تبادل لينک بوديد خبرم کنيد
    سلام همشهري از ديدنتان خوشحال شدم به کشکول ما هم سر بزنيد اگر مايل به تبادل لينک بوديد خبرم کنيد
    + سيدمحمد حسيني 

    زنگي هست عقيره نه به يگ خوردن محض

    زنده بودن حركت سوي كمال است نه به يك گردش خون

    هدف از آمدن اينجا همان رفتن سوي هدف است

    فطرت پاك خدايي مسير صحيح هدف است

    دين نداري لا اقل آزاده باش

    اين پيام حسين است در آن عاشورا

    كه به وجدان همه انسان ها ست

    كه 1400 سال دست ياري نموده است به همه ي انسانها

    كه چگونه بيدار كنيم وجدانها

    وچرا حج بي وجدان را به پايان نمي بايد برد

    و چه حجي قبول است از براي حسينان زمان

    در زماني كه نيروي خودي محدود است

    در زماني كه سلاحي در دست نيست

    در .ماني كه دشمن حريص است وقوي

    در زماني كه ظالم حاكم

    پس چه بايد كرد

    در زمان نبود امكانات از براي رسيدن به هدف

    پس چه بايد كرد

    وحسين آمده است درس دهد بهر همه ي انسانها

    كه اگر هست مقدس هدفت (20)

    تو فدا كن خود وفرزند وتمام عزيزان خودت

    + كريم 
    طبيعي است وقتي با مديران شما در زمان مسئوليتتان اينگونه برخورد ميكنند وحتي اقايان ميخواهند از وجودشان در محلي استفاده نمايند كه هم توانشان مورد استفاده قرار دهند هم علافي آنها مزاحمتي برايشان نباشد همين به زعم خودشان صالحين برمي تابند و به انحا مختلف كارشكني ميكنند طبيعي است كه حضور شما را برنمي تابند ولي شما موفقيد با گامهاي استوار به پيش برويد يا علي مدد

    سلام

    حالتون چطوره ؟ بسيار خرسندم كه امشب بصورت اتفاقي وبلاگ شما را ديدم . خيلي دوست داشتم كه حضور شما را در انتخابات رياست جمهوري مي ديدم . چرا كه اگر براي هيچ ايراني ديگري اگر معلوم نباشد خدمات حضرتعالي براي مردم يزد از ياد نمي رود . در هر صورت از صميم قلب از خداوند متعال برايتان آرزوي سلامتي و موفقيت دارم . پيروز و سربلند باشيد .

    + سيد /م/م 

    انها كه امثال جنابعالي را رد ميكنند مردم سالاري ديني را باور ندارند

    بلكه تعصب ديني خود را جانشين اصل حقوق مدني شهروندي شما مي دانند. براي اينده نظام مقدس اسلامي نگرانيم!!!........

    + محسن محمدي 

    با سلام محضر آقاي كلانتري و همه شهر وندان شهر خوبان ، يزد استوار جون شير كوه .اينجانب وقتي خبر عدم احراز صلاحيت را از سوي هيات اجرائي حوزه انتخابيه يزد و صدوق شنيدم واقعا شوكه شدم و از اينجا خواستم ضمن احترام به همه اعضاي محترم هيات كه برخي از آنها افرادي هستند كه موجه و داراي اعتبار اجتماعي ،چند مورد را ياداوري نمايم:

    1-صيغه عدم احراز صلاحيت در هيچ جاي قانون و آيين نامه نيامده و مواد 26 و 28 قانون بخوبي وظيفه را مشخص كرده است .

    2-عدم احراز نوعي فرار از واقعيتها و سياسي كاري و توپ در زمين نظارت انداختن است.

    3-در اسلام و آموزه هاي ديني اصل بر برائت است مگر خلاف آن ثابت شود متاسفانه در اين جلسه اصل بر اثبات مجرم بودن بوده است.

    4-بنده متعجبم فردي كه تقريبا تمام عمر خود را براي اسلام ونظام اسلامي گذاشته و در تمام سخنراني ها هماره از اسلام و انقلاب اسلامي و ستون خيمه آن ولايت مطلقه فقيه دفاع كرده چطور ميشود كه صلاحيت براي چند نفري كه در هيات بوده اند محرز نشده است.

    5-دوستان خواسته ونخواسته در سالي كه به فرمان مقام عظماي ولايت سال انسجام و وحدت ملي ناميده شده است اقدام به جريحه دار نمودن درصد قابل توجهي از دوستداران نظام نموده اند.

    6-اميدوارم كه جناب آقاي كلانتري در موعد مقرر شكوائيه خود را تقديم هيات محترم نظارت نمايد و با شناختي كه مردم شهيد پرور استان از تدين و ايمان واعتقاد به آخرت در اعضاي محترم هيات نظارت دارند موضوع حل شده فرض بدانند.

    7- نكته آخر اينكه جوانان عزيز و پر شور نيز با حلم و شعور خود اين فرصت را به كانديداي محبوب خود بدهند تا تمام مسائل از طريق قانون و كانالهاي قانوني پيگيري شود.

    با آرزوي توفيق تمامي خدمتگزاران به اسلام به ويژه طول عمر همراه با عزت براي مقام معظم رهبري.

    + ناهيد 
    اقاي کلانتري شما را احتمالا تاييد ميکنند.امااگرمن بجاي شما بودم به نشانه اعتراض به اين حق کشي ها انصراف مي دادم در اين انتخابات شرکت کردن وحتي برنده شدن افتخاري ندارد.باانتصابات پارلمان درست نمي شود .کاش اسامي هيات اجرايي رااعلام ميکردند تا اين نمايندگان خدابرروي زمين براي همه شناخته مي شدند.
    با سلام و درود و احترام فراوان
    درمورد آقاي مهندس کلانتري انشاءالله به طور قطع تأييد صلاحيت انجام خواهد شد و بعد آراء لازم را نيز کسب مي‌کنند. شايد با اين وضع اصلاح‌طلبان نتوانند اثرگذاري جدي در مجلس داشته باشند اما حضور هر يک نفر فرد فرهيخته و مدير، حداقل مي‌تواند اثربخشي منطقه‌اي و مردمي خوبي داشته باشد. چيزي که به خصوص درمورد امروز يزد يک ضرورت قطعي است. بنابراين بايد تمام تلاش خود را به کار گيريم که نخبگان ديارمان مانند آقاي مهندس کلانتري را در شهر خود نگه داريم و خداي نکرده آنها با دلخوري استان را ترک نکنند چرا که فرد توانمند و نخبه در هر جا باشد دهها کار و امکانات مناسب دارد.

    + شاكر 
    چه اهميتي دارد که بسياري از اين ردصلاحيت شده ها به اندازه طول عمر برخي از متوليان نورسته، سابقه خدمت به انقلاب و نظام داشته اند،؟!!چه ارزشي دارد که آنان با وجود آن همه کوشش و تلاش مخلصانه در دوره هاي خطير و نفسگير دهه نخست انقلاب و به رغم برخي بي مهري ها و به عزلت راندن ها در سال هاي بعد، هيچ گاه حتي به اندازه ذره يي در اصالت و ضرورت صيانت از آرمان هاي اصيل انقلاب و اساس نظام ترديد نکرده اند،؟آنچه اهميت دارد، چموشي و ناهمراهي و فضول مآبي اين جماعت است که در هر کار و مسووليتي وارد مي شوند، موجب دردسر مي شوند. عيب عمده و اساسي اين جماعت به اصطلاح اصلاح طلب، صرف نظر از اشکالات مادرزادي و ژنتيک، و حتي با غمض عين از اعوجاجات ايدئولوژيک، اين است که به حد و اندازه خود قانع نيستند. به محض اينکه با آنها رفاقت مي کني، بيش از کوپن خود صميمي مي شوند، به قول آقازاده همسايه ما، جوگير مي شوند. صريح تر بگويم، پررو مي شوند،دوم خرداد سال هفتاد و شش، لطف کردند دولت را دراختيارشان گذاشتند. چه کرديد؟ واقعاً چه کرديد؟، هيچ کاري که بلد نبوده و نيستيد. خدا مي داند در آن هشت سال دولت اصلاحات چه آتشي سوزانديد، پي درپي از اجراي قانون و دفاع از حقوق مردم در برابر قدرت سخن گفتن، حق قانوني منتقد و مخالف را به رسميت شناختن، واژه منحوس دموکراسي و حقوق و کرامت انسان ها را سر زبان ها انداختن، اصطلاحات من درآوردي از قبيل «جامعه مدني» و «تنش زدايي بين المللي» و شعار مسخره «استقلال، آزادي و پيشرفت» را تابلو کردن، آيا اينها هم شد کار يک دولت درست و حسابي،؟فتنه توسعه مطبوعات مستقل و آزادي بيان و ايجاد نهادهاي مدني به ويژه سازمان هاي غيردولتي هم از همان دوره آغاز شد. همين «حساب ذخيره ارزي» هم که خوشبختانه در سال هاي اخير، لايبقي منه الا اسمه، از ارتکاب هاي دولت دوم خرداد است. کار به جايي رسيد که رئيس جمهور دوم خردادي شماحتي يک مقدار اعتبار ارزي را که به طور سنتي در اختيار شخص رئيس جمهور قرار داشت که در موارد فوري و اضطراري هزينه کند، حذف کرد و با شعار مسخره «انضباط مالي» خودش را نيز تابع نظام برنامه و بودجه قرار داد. از اين بي عرضگي بيشتر،؟ اگر من به جاي او بودم مثل يکپارچه آقا، پول ها را مي ريختم توي جيبم، از اين شهر به آن روستا سفر مي کردم و براي رضاي خدا هديه مي کردم به شهروندان عزيز.
    + يك يزدي دور از گود 

    به نام خداوند مهربان

    در روزگاري كه در مورد شخصي مانند آقاي سيدمحمود دعايي كه هم از علما است و هم از با سابقه هاي نهضت و همراه و يار امام عزيزمان در نجف و بعد ازانقلاب هستند و سابقه چندين دوره نمايندگي مجلس شوراي اسلامي و انتصاب ازسوي امام در موسسه اطلاعات را دارند تحقيقات محلي صورت مي گيرد و از هم محله ايهاي ايشان پرسيده مي شود كه : آيا نماز خواندن ايشان را ديده اند يا نه ؟ در مورد بقيه كه جاي خود دارد .

    روزگار غريبي است به گفته حضرت آيت الله توسلي انقلاب ما بعد از رحلت حضرت امام خميني مانند اسلام بعد از رحلت حضرت رسول دچار تحريف كلي و ماهيتي شده است و اي بسا به قول دكترحسن روحاني در زماني نه چندان دور اگر كسي در مملكت ما خواسته باشد پستي بگيرد و يا به نمايندگي انتخاب شود حتما بايد امام وياران ونزديكان او را لعن نمايد تا مجوز لازم را دريافت نمايد

    به اميد اينكه همه بجاي اينكه منتظر يك قهرمان و منجي باشيم خود به فكر اصلاح ونجات كشور باشيم .

    سلام و خدا قوت
    گويا اوضاع به گونه اي است که نه مي توان ديد کلان تري داشت ! نه مي توان نگاهي به آستان رضوي داشت ! نه مي توان از کسي تشکري نمود ! نه مي توان به اوليا پناه برد ! پس فقط بايد به خدا پناه برد ! البته اگر در درگاه الهي صلاحيتمان احراز شود !
    به هر حال در اين اوضاع و احوال امشب به ياد امام راحل و جمله ي حکيمانه و زيباي او افتادم که (نقل به مضمون) مي گفت: براي وحدت تنازل لازم است نمي شود هر کدام سر جاي خود باشيد و بخواهيد وحدت هم ايجاد شود.
    کاش مسئولان به خاطر عنوان امسال يعني « وحدت ملي و انسجام اسلامي» هم که شده ، اندکي به آموزه ها و سعه ي صدر آن امام راحل (ره) توجه و عمل مي کردند.
    البته تلاش آنان که براي مشارکت در تعيين و تغيير سرنوشت کشور خود را در آماج حرف ها و تهمت ها و انگها و دردسرهاي اينچنيني قرار مي دهند بدون ترديد در نزد خدا ماجور و در خاطر افکار عمومي نيز باقي خواهد ماند.
    توفيق شما را در کسب تاييد نظر هيئت نظارت و جلب آراي مردم از خداي بزرگ مسئلت دارم.