• وبلاگ : شهر خوبان
  • يادداشت : تسليم اعتراضيه به هيئات نظارت استان
  • نظرات : 1 خصوصي ، 33 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + ئالر 
    نم
    + ئالر 
    نم
    + نام مخفي است 

    خيلي جالب است آقا كلانتري در وبلاگشان محل سكونتشان را تهران اعلام كرده اند

    + رضايي 

    دمت گرم يعني در اين استان حتي يكنفر بر خلاف شما در وبلاگتان مطلب نمي نويسد

    زنده باد مخالف من شعاري كه فكر كنم يادتان رفته است

    اگر روزي روزگاري شما عضو هيئت اجرايي يا نظارت انتخابات باشيد و بخواهيد صلاحيت فردي را احراز کنيد چه مي کنيد ؟!
    موضوعي که همواره براي سنجيدن صلاحيت ها در آن اختلاف سليقه پيش مي آيد سنجش شاخص هاي کيفي است. در سنجش شاخص هاي کمي به دليل قابل اندازه گيري بودن آن شايد چندان اختلاف نظري پيش نيايد، اما براي سنجش شاخص هاي کيفي به شيوه هاي علمي و تخصصي نياز هست ، هيچگاه نمي توان با گذاشتن درجه بر روي افراد تقواي آنان را سنجيد ! بنابر اين براي سنجش تقوا بايد شاخص هاي قابل اندازه گيري قابل قبولي تعريف شود تا بتوان با بررسي و ثبت نشانه هاي تقوا بتوانيم به صورتي فرد را در جنبه هاي ظاهري و بيروني داراي تقواي کم يا زياد بدانيم، تازه ابعاد دروني موضوع قابل تشخيص نبوده و نمي توان آن را سنجيد.
    تبديل کيفيت ها به کميت کاري است بسيار دشوار و تا زماني که انسان در آن وارد نشده باشد ، صعوبت آن را درک نمي کند. به خاطر همين جهات هم هست که در بررسي صلاحيت داوطلبان انتخابات ، قانون ملاکهاي معيني را در نظر گرفته که مجريان و ناظران قانون صرفا بايد بر مبناي آنها و به دور از دخالت دادن سلايق شخصي و گرايش هاي حزبي و جناحي در مورد صلاحيت ها نظر بدهند.
    شايد تقسيم کاري که در گذشته بين هيئت هاي اجرايي و نظارت انتخابات صورت گرفته بود، که تطبيق و سنجش معيارهاي کمي و قابل اندازه گيري به عهده ي هيئت اجرايي و سنجش و بررسي ابعاد کيفي صلاحيت داوطلبان آن هم بر اساس معيارهاي قانوني به عهده ي هيئت نظارت بود ، گرچه هنوز مورد مناقشه بود ، اما تقسيم کار مناسبي به نظر مي رسد.
    به هر حال التهابي که اين روزها در کشور و اغلب استان ها و شهرها شاهد آن هستيم ، نتيجه اقدام پر اشکال هيئت هاي اجرايي انتخابات است، به نحوي که اعتراض حتي وابستگان به اصولکرايان را نيز برانگيخته است.
    اما راه اساسي اين است که همواره قانون را بدون تفسيرهاي شخصي و باندي و جناحي و حزبي ملاک عمل قرار دهيم و چنانچه با خلاءهاي قانوني روبرو هستيم ، قانون را اصلاح کنيم ، چرا که روشي که اينک اعمال مي کنيم ممکن است در آينده افرادي بيايند و با همان روش ما را از ميدان به در کنند!
    قانونمداري به عنوان يکي از آرمان هاي بلند امام راحل (ره) و يکي از تاکيدات مکرر رهبر معظم انقلاب ، تنها راهي است که مي تواند از بروز و پيشرفت التهابات کنوني پيشگيري کند.
    يکي از ملاکهاي قانوني که رد صلاحيت و يا احراز نشدن صلاحيت بسياري از کانديداها به آن نسبت داده شده، « التزام به اسلام و نظام جمهوري اسلامي » است. حال بر اساس چه ملاک و معيار قانوني مي توان حکم کرد که فردي التزام به اسلام دارد ؟ چگونه مي توان به صورت قانوني و مستند به قانون التزام فردي را به نظام جمهوري اسلامي سنجيد ؟
    وقتي برخي ارزشهاي اسلامي همچون تاکيد بر پرهيز از سوء ظن و گناه کبيره دانستن آن، ضرورت حفظ آبروي مومنان، قرار دادن اصل بر برائت انسان ها ، دستور پرهيز از غيبت و تهمت ، ضرورت رعايت حقوق انسان ها يا حق الناس ، يادآوري اين نکته که حق الله بخشيدني و حق الناس غيرقابل بخشش است مگر اينکه رضايت فرد حاصل شود، تاکيد بر جاذبه در حد اعلي و دافعه در حد ضرورت و ... را مرور مي کنيم به نظر مي رسد کساني که در هر پوششي اعم از جريان هاي سياسي و يا هيئت هاي اجرايي و نظارتي انتخابات ، اين ارزش هاي والاي اسلامي را ناديده مي انگارند التزام عملي به اسلام ندارند.
    اما آن چه براي انتخابات مي تواند ملاک عمل مجريان و ناظران قرار گيرد صرفا قانون است و بس و همانگونه که شخصيت هاي گوناگوني از جمله نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه ي يزد حجت الاسلام والمسلمين صدوقي اظهار کرده اند، مجريان و ناظران به هيچ وجه حق ندارند برداشتهاي سليقه اي و جناحي و باندي و حزبي خود را به نام قانون بر ديگران تحميل کنند.
    + ديده بان 
    خوشبختانه اين دوست عزيزمان كه در روز دوشنبه از ساعت 4:24 تا4:33 از طريق كامپيوتر خود يك تنه سه پيام فرستاده است پيشنهاد ميگردد در صورت ممكن يك دور كتاب و آيين نامه انتخابات مجلس شوراي اسلامي را مطالعه كنند تا اگر در مواد قانون يا آيين نامه كلمه اي از پيدا كردن يا عدم احراز صلاحيت ديدند در همين وبلاگ درج نمايند تا شهروندان محترم هم با خبر شوند . شما كه مدعي و مجري قانون هستيد.
    + فرهنگي 

    جناب آقاي كلانتري

    احتراما يك سوال از شما دارم و آن اين است كه در دوران استانداري شما ، چقدر توانستيد يا خواستيد كه به فعاليتها فرهنگي (قرآني و مذهبي) كمك شود؟؟!

    + همشهري 
    آقا بي خيالشيد افرادي بهتر از شما وجود دارند
    + يك يزدي 

    با سلام

    چه لزومي دارد كه به اينقدر به فكر پست و مقام هستيد؟!

    از رزومه اي كه بيان كرده ايد اين موضوع كاملا مشهود است

    + مهدي 
    به نظرم حيف شماست که ديگر در سيستم دولتي بمانيد بروييد دربخش خصوصي ،اگرمي خواهيد خدمتي به خلق الله هم بکنيد باورکنيد آنجا فرصت بيشتري است .ول کنيد اين وقت تلف کردنها در دستگاههاي دولتي .اين جا ها جاي آدمهاي بي عرضه ودست وپا چلفتي است.که با وقت گذراني و رياکاري عمر خود را به ثمن بخس مي فروشند.
    + ناهيد 

    جناب كلانتري

    اميدوارم صلاحيت شما كه درنزد خدا ومردم موردتاييد است درنزد آنهايي که دراين کشور بااين کج انديشي وتنگ نظري اعتقادات جواناني که پشتکار وسلامت نفس امثال کلانتري را الگوي خود قرار داده اند تاييد شود.

    + م-ق-م 

    يدا... فوق ايديهم

    در اين مدت كه حسب پاره اي غرايض و كج انديشي ها مشكل حاضر ، اذهان علاقه مندان جنابعالي وطرفداران انقلاب را به خود معطوف كرده ، حقيربا توجه به شناختي كه از روحيات و خلقيات شما`دارم از عزم راسخ جنابعالي در راه حفظ ارزشهاي اخلاقي و انساني و همت و حميت در راه ارتفاع مشکل پيش آمده و کسب رضاي خداوند اطمينان دارم

    ملتمس دعا(م ق م)

    + م-ق-م 

    بسمه تعالي

    برد كشتي آنجا كه خواهد خداي اگر جامه برتن درد ناخداي

    + عبدالله 

    چون نيک نظر کرد پر خويش در آن ديد
    گفتا زکه ناليم که از ماست که برماست

    استاد عزيز و محترم ، زماني كه اين فرد محترم را در سمت معاون فرمانداري يزد به شكل خاص عزت واحترام ميكرديد ، امروز ايشان در نقش هيات اجرائي شهرستان يزد اينچنين پاسخ محبت هاي شما را ميدهد.

    + ك ف ا 

    ما جمعي از جانبازان وايثارگران در شهر زارچ ضمن تشكر از حضور شما درزارچ وحمايتها وخدمات شما در دوران مسئوليت اميد موفقيت شما داريم..........

       1   2   3      >