• وبلاگ : شهر خوبان
  • يادداشت : تاييد صلاحيت‌ها اكثرا يکجانبه
  • نظرات : 12 خصوصي ، 10 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    شاخه عشق، شكست


    آهوي مهر، گريخت


    تار پيوند، گسست


    به كه بايد دل بست ؟


    به كه شايد دل بست ؟

    + من 

    !!بالا رفتيم ماست بود پايين اومديم دوغ بود قصه تو دروغ بود!!

    + علي 
    تو که نامه خروج از حاکميت امضا کردي چطور دوباره مي خواي وارد حاکميت شوي!! کارنامه ات در دوران خون و شهادت را نشان بده تا همه بدانند براي دفاع از نواميس مردم در برابر متجاوزان چه کرده اي!!؟
    + mansor 

    salam

    piroz bashid

    + hosein 

    بعنوان يک جوان، از جامعه اي که در آن زندگي ميکنم، راضي نيستم. خسته ام. احساس خفگي مي کنم. دوست دارم بعضي چيزها را تغيير دهم يا اگر بشود اصلاح کنم.

    براي تغيير، دسترس ترين گزينه «انتخاب» است. با انتخاب ديدگاههايي که نزيدکترند به افکارم و خواسته هايم، ميتوان راه را آغاز کرد. گرچه انتخابهاي پيشين به من آموخت که از گزينه هاي منتخب خصوصاً با ساختار فعلي نمي توان اصلاحات حتي کوچکي را توقع داشت، اما همان تجارب به من نشان دادند که همين گزينه ها، حتي اگر جلوي بسته شدن بيشتر روزنه ها را بگيرند، باز جاي بسي خوشحالي دارد، و مرا به ادامه راه اميدوار ميکند.

    اما چندي است که حتي حق «انتخاب» نيز ندارم.

    روزنه ها يکي پس از ديگري پر مي شوند. احساس خستگي و ضعف روز به روز من بر چيره تر مي گردد. گلويم لحظه به لحظه فشرده تر مي شود. حتي ناي دست و پا زدن هم ديگر برايم باقي نمانده است.

    راهي برايم نمانده، جز آنکه بنشينم و شاهد کور شدن کورسوهاي اميد باشم، يا آنکه ذهنم را از آرزوي پرواز خالي کنم. و اين درست همان چيزي است که تنگ نظران آرزو دارند.

    اما من تنها نيستم.

    پس تنها هم به درد نمي مانم و نمي سوزم. همراه آناني مي شوم که با من درد مشترک دارند. و اين چنين مي کوشيم تا ناملايمتي هايي را که عرصه بر ما تنگ نموده اند، از صحنه به در کنيم. شايد نه امروز… اما به هر حال اين درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمي شود…

    رد صلاحيت برخي افراد توسط شوراي نگهبان با انگيزه هاي جناحي نه تنها ذره اي از ارزش وجودي افرادي چون شما کم نمي کند بلکه بيانگر کارآمدي و اثرگذاري آن دسته از خادمان ملت است که حاضر نيستند بر سر منافع کشور و ملت معامله کنند.
    به هر حال انشاء الله خدا صلاحيت هاي ما را احراز و تاييد کند.

    + محمد 
    تازه به جاهاي حساسش رسيده.
    + ناهيد 
    بازي تمام شد از روز اول گفتم كاش انصراف مي داديد
    + محسن 
    ايران براي همه ايرانيان