• وبلاگ : شهر خوبان
  • يادداشت : رد صلاحيت قطعي
  • نظرات : 10 خصوصي ، 20 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + زنده باد مخالف 

    چرا حذف مي كني نظراتي كه مخالف توست!!؟ آقاي طرفدار زنده باد مخالف!!

    خدا را شاکرم که به وعده اش وفا نمود و تو را ذليل کرد. يادت هست که در آن جلسه نمايشي نقد دولت چگونه ميکروفون من را خاموش کردي و اجازه ندادي که از طرف جمعي از خانواده شهدا به نقد خاتمي ادامه دهم؟ يادت هست که در جريان ميردامادي همه كوزه ها را بر سر من شكستي و آن نامه ها براي فشار به دستگاه قضايي در حاليكه ميردامادي خودش در مصاحبه گفته بود من متعرض او نشده بودم. يادت هست كه چگونه با حرزاده نماز جمعه از من شکايت کردي و چه اتهامات واهي به من نسبت دادي؟ و با آن همه فشارها که به دستگاه قضايي آوردي باز قرار منع تعقيب برايم صادر شد؟ لايحه دفاعيه ام را در تاريخ 16/7/83 خوانده اي که در استخاره اي که گرفتم اين آيه آمد (اگر نخواندي برو در آن پرونده نگاه كن و در عبرت بگير)آيه اين بود: فوقاهم الله شرذلك اليوم ولقّيهم نضرهً وسرورا

    بحمدا... سرور اولمان پيروزي دكتر احمدي نژاد بود و سرور دوم بنده هم اين ذلت و خواري هميشكي براي كسي كه ديگران را تحقير و منزوي مي كند. انشاءا... سرور سوم هم انتخاب نماينده اصلح در يزد باشد.
    + محمد 

    چرا نظرات مخالف خودت را حذف مي كني ابله

    + احمد 

    سلام

    به شما از صميم دل بخاطر رد صلاحيتتان تبريك مي گويم. حيف شما است كه در اين مجلس فرمايشي حضور داشته باشيد. اگر شما را تاييد مي كردند به حقانيت شما شك مي كردم.

    ظلم هميشه حاكم نيست.

    + فروتن 
    احسن به شوراي محترم نگهبان كه ثابت كرد تحت فشارهاي سياسي تسليم نميشود.
    + همشهري يزدي 

    ملت ما به کسي راي مي دهد که ولايت فقيه و ارزشها را قبول داشته باشد و هماهنگ با دولت دکتر احمدي نژاد باشد

    + شهروند يزدي 

    اقاي مهندس :متاسفم

    اگر اينان شما را تائيد نكردند.مطمئن باشيد اگر كسي را شما تائيد كنيد حتما راي مي آورد

    + شاهي 
    من يک نسل سومي هستم ،با اين حرکت حاکميت در مورد مردي که صداقت وپرهيزگاري اش همراه با کارداني ولياقتش را باور داشتم نااميد شدم ودر همه آنچه از گذشته نقل مي شود بخصوص در مورد بزرگان وپيشکسوتان شک کرده ام .اصلا از کجا معلوم آنها که تا حالا خائن وبي صلاحيت ...معرفي مي شدند آدمهاي خوبي نبودندوديگراني که خوب وخادم معرفي مي شدند خيانتکار و...نبودند. ديگر هرگز راي نمي دهم.
    + شاهي 

    سلام

    واقعا موجب تاثر است .مطمن باشيد جز قليلي که منافعشان اقتضائ مي کند والبته همه هم ميشناسيمشان.واحيانا عده اي محدودي که از سرسادگي وخوش باوري فريب مي خورنداز اين جماعت انحصارطلب اقتدارگرا که به دليل تمسک شان به دين وايمان مردم به ظاهرگرايي ديني مي پردازند.هيچ کس از اينکه مدير کاردرست وخوش فکري چون جنابعالي را از تصميم گيري در اداره استان محروم کردند خوشحال نمي شود.قدر شما با اين ناجوانمردي اينان در نزد مردم افزون شد و بي شک خاطره فراموش نشدني دراذهان باقي خواهد ماند اما مردم اين شهر از نماينده اي توانا محروم شدند واين خسران کمي نيست.بايد فکري کرد وحساب اين مردم را از جماعتي مزدور وآلت دست جدا نمود.

    + همشهري يزدي 

    با سلام خدمت خوانندگان عزيز

    خيلي از اين خبر خوشحال شدم و اميدوار بودم كه شوراي نگهبان آقاي اولياء را هم رد صلاحيت كند ولي متاسفانه اين اتفاف نيفتاد .

    + كريم 
    اقاي كلانتري بنده از صميم قلب شما را دوست دارم وبسيار از اين اتفاق ناراحت كه قلبم درد گرفت نه به خاطر شما بلكه به خاطر محروم شدن يزد و نظام از وكيلي خبره و كاردان . البته انتظاري هم جز اين نبايد از اين قماش داشت چرا كه وقتي بدانند شخص راي خواهد آورد و يكي از كرسيها از دست خواهند داد به انحاء مختلف بهانه گيري خواهند كرد ما كه نميدانيم اين حق مردم نيست كه ما از آقايان در بالاي منابر شنيده ايم پيشنهاد من اين است به نشانه اعتراض آقاي اولياءهم انصراف بدهد ما كه رايمان اقاي سد حميد كلانتري است
    + احمد 2 
    آقاي كلانتري شما كه معتقد به بيان نظرات و انتقاد هستيد چرا پيامهايي را كه باب طبعتان نيست حذف ميكنيد؟ هميشه عمل شما اصلاح طلبان همين بوده ، شعارتان آزادي انديشه و بيان و در مقابل حذف حرفهاي منتقدان!! اگر براي آن پيام ( با نام احمد ) كه در جواب آقاي محمود( اولين نظر ذيل همين صفحه ) نوشته شده بود پاسخي داريد بدهيد چرا پيام را حذف ميكنيد؟
    + حسيني 
    سياست كثيف مال كساني است كه با تفكرات خود رادالعباده را ميخواستند به دارالفساده تبديل كنند.
    + يک يزدي ديگر 
    سياست کثيف مال اصول گرايان بي کفايت انگليسي است که در سال هاي اقتدارشان از خود بروز دادند و امروز به رغم داشتن قدرت کاري جز هتاکي و ايراد اتهام به اين و آن ندارند !
    + يزدي 
    سياست کثيف مال اصلاح طلبهاي امريکايي است که در سالهاي اقتدارشان از خود بروز دادند و امروز دماغ سوخته ها راهي جز هناکي ندارند
    + محمديان 

    سلام

    افسوس

    که پس از ساليا ن دراز گمان مي کرديم براي اولين بار يزد هم صاحب وکيلي کاردان و جسورو سخندان مي شود اما گويا زهي خيال باطل ،باز هم مثل هميشه يک وکيل الدوله اي خاموش وبي خاصيت حسب اراده مدعيان شريعت،راهي جايي مي شود که مثلا قرار بود خانه ملت باشد.

       1   2      >