• وبلاگ : شهر خوبان
  • يادداشت : راه پيامبر باقي است
  • نظرات : 10 خصوصي ، 23 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + خانمي 
    + خانمي 
    + آشنا 

    سلام

    واقعا ادب نداريد ، منطقي حرف بزنيد...

    آقاي كلانتر ي ممنون....................................

    دوستتون داريم

    + من 
    آقاي دو دونگه هم با شما هستن؟!!

    از زحمات شما براي مهندس اوليا تشكر ميكنم

    سر بزنيد

    + قاسم 
    اگر رأي نياوردي معلوم مي‌شود كه مردم ديگر خاتمي و كلانتري و از اين دوم خرداديها را قبول ندارند. زور الكي نزن
    + .. 
    مي بينم كه رد صلاحيت شدي...حالا چرا گريه مي كني؟
    + علي 

    همراه باخاتمي

    همگام با کلانتري

    با راي به اوليائ

    + موسوي 
    حيف از آقاي خاتمي كه براي كسي مايه مي گذاردكه صراحتا اعلام ميكند من اصلاح طلب نيستم .اصلاح طلبي افتخار ماست وتحجر وواماندگي ومحافظه کاري وترسوگري و....مايه ننگ است.جناب کلانتري با همه احترامي که براي آقاي خاتمي وشما قائلم پس فردا راي سفيد خواهم داد.
    + معصومي 
    متاسفانه شما که شخص توانمند وشجاع وسخنوري بوديد از انتخاب مردم محروم شديد ولي جانشيني که معرفي ميکنيد بسيار محافظه کار است ونمي تواند حرفهاي دل اين مردم شجاعانه پيگيري کند .نمونه اش همين محافظه کاري که در ميان دانشجويان از خود نشان داده است .اگرقرار است باز هم نماينده آرام وبي تحرک به مجلس برود که از همان سلسله بي سر وصداي پاکنژادها برود .راه وچاه هم بلدند.
    + دانشجويان 
    برادر محترم آقاي اولياکه در جلسه دانشگاه يزد از اصلاح طلبان تبري مي جويد ونمک نشناسي از بزرگواري آقاي خاتمي را با حرفهاي محافظه کارانه خود به اکمال مي رساند.دريک جلسه دانشجويي حاضرنيست از اصول اصلاح طلبي دفاع کند چطور نماينده مطالبات ما درمجلس خواهد بود.اگر پاسخ مناسبي براي موضع ايشان نداشته باشيد ما راي نخواهيم داد.
    + amir 

    اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما . قرآن كريم

    اي رخصت جاهل : سلام .

    مهندس كلانتري بهترين و دلسوزترين فرد براي نمايندگي ما بود . حيف !

    + طبائانللعمل 
    سلام آقاي كلانتري. فقط جا دارد يك نكته را بگويم و همين. مي خواستم از شما و تمامي مسئولين سايت تشكر كنم كه با سعه صدر نظرات اين كوته فكران را مي شنويد و آنها را خصوصي نمي كنيد. اين نشان از شجاعت و صداقت شماست. اينكه مي دانيد نزد خدا تاييد هستيد. شوراي نگهبان نتوانست نظر خود را طوري بگويد كه قابل بيان در روز حساب نيز باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    +

    تاييد نشدي...آخ جون

    + سخنان وزير مستعفي احمدي نژ اد 
    نرخ تورم از مرز 20 درصد عبور کرده و قيمت مسکن 2 برابر شده و بيکاري هم که غوغا مي کند و علاوه بر اين ها 50 درصد جمعيت ايران بين 10 تا 35 سال هستند؛ آيا براي اين ها کاري شده است و آيا با يک مشت کلي گويي و شعارهاي بي محتوا اشتغال ايجاد مي شود؟! آيا عدالت برقرار مي شود؟

    "مردم از شعار خسته شده اند" . مردم ديگر به چپ و راست توجه ندارند و تنها به عملکرد ها نگاه مي کنند و اگر چه مردم نسبت به وضعيت اقتصادي کشور نارضايتي دارند اما مسوولان بعضا مشکلات اقتصادي را کتمان مي کنند و اصلا به آن نمي پردازند که اين روند به بدبين شدن مردم نسبت به مسوولان منجر مي شود.

    مسايل و مشکلاتي در دل شهرها وجود دارد و واقعا جاي سوال است که اگر اين مشکلات ناديده انگاشته شود ، مردم نسبت به مسوولان چه فکري خواهند کرد؟ چون در صورت کتمان حقايق يا به مردم دروغ مي گوييم و يا خودمان را به آن راه زده ايم!

    برخي گمان مي کنند هر کاري که انجام مي دهند درست است و به يک سري نظرسنجي هاي غيرعلمي و يا اظهارات غيرکارشناسي استناد مي کنند و تصميم هايي مي گيرند که اين تصميمات هزينه هاي بالايي براي نظام دارد.

    وزير سابق رفاه و تامين اجتماعي با اشاره به اينکه طبق آمار 2 سال قبل 9 ميليون نفر در کشور زير خط فقر قرار داشته اند اظهار داشت: البته فاکتورهاي مختلفي در محاسبه خط فقر وجود دارد از جمله اينکه خط فقر در ايران با کشورهاي ديگر تفاوت دارد و حتي در شهرهاي مختلف ايران و روستاها نيز اين رقم فرق دارد اما به طور کلي در 2 سال قبل خط فقر حدود 170 هزار تومان بود که اين رقم الان با توجه به رشد تورم و محاسبه فاکتورهاي مختلف بايد محاسبه شود در حاليکه بايد در نظر داشت که نرخ اجاره مسکن متعادل در حال حاضر 300 هزار تومان است و بر اين اساس با اضافه نکردن ديگر مايحتاج مردم مي بينيم که افراد زيادي به واقع زير خط فقر هستند.

    وي با تاکيد بر اينکه بايد تفکر مسوولان از توزيع فقر به سمت ارتقاي سطح معيشتي تغيير کند افزود: اين افتخار نيست که چند ميليون نفر زير نظر کميته امداد يا بهزيستي باشند بلکه بايد ديد براي کارآفريني و توانمندسازي نيازمندان چه اقداماتي انجام شده است!

    پرويز کاظمي ادامه داد: منابع انساني قابل اتکايي در کشور وجود دارد اما به دليل اينکه برخي بر اساس نظرات شخصي تصميم مي گيرند به ديدگاه هاي کارشناسان توجه نمي کنند و از منابع انساني بهره نمي گيرند.

    عضو مستعفي کابينه احمدي نژاد با تاکيد بر اينکه رهبر انقلاب از روند اجراي سياست هاي اصل 44 راضي نيستند گفت: آيا واقعا بخش خصوصي در ايران مورد احترام است و آيا از اين ظرفيت استفاده مي شود؟ خير؛ اينگونه نيست چون اکثر سرمايه گذاران و سرمايه داران بخش خصوصي از برخورد دولت راضي نيستند در حالي که اگر ضريب امنيت اقتصادي بالا برود ، ايران به هيچ وجه به سرمايه هاي خارجي نياز ندارند بلکه با هدايت درست سرمايه ايرانيان مقيم خارج و داخل چرخ اقتصادي کشور به حرکت درخواهد آمد و اين در حالي است که دولت هر سال بودجه هنگفتي را صرف نگهداري شرکت هاي زيان ده مي کند.

    وزير سابق رفاه همچنين با انتقاد از طرح سهام عدالت گفت: اينکه به عنوان مثال به يک روستايي که نمي داند شرکت سهامي عام يا خاص چيست و يا نحوه انتقال و وکالت سهام به چه صورت است يک برگه به عنوان سهام داده شده است در آينده مشکلاتي در زمينه حقوقي براي افراد به وجود مي آورد ضمن اينکه دادن سهام عدالت حل مشکل نيست بلکه سياست گذاري هاي ما بايد درست باشد.

    وي در خصوص بالا رفتن نرخ تورم نيز گفت: دولت و مجلس تورم را به يکديگر پاس مي دهند و البته وقتي 2 نفر در اتاقي دربسته نشسته اند و تصميم مي گيرند اين وضعيت طبيعي است بنابراين بايد سنسورهاي آگاهي دهنده به مسوولان در بين مردم باشد تا تصميمات واقعي تر شود.

    وزير سابق رفاه در خصوص علت جدا شدن خود از کابينه احمدي نژاد تصريح کرد: وقتي کسي چيزي را که خوب است مي گويد چيزهايي را که به نظرش صحيح نيست را هم به صورت منصفانه مي گويد بايد آنقدر بلوغ فکري باشد که عيب خود را بپذيريم .

    وي افزود: آيه اي هم داريم که خدا بشارت مي دهد کساني را که همه قول ها را مي شنوند اما بهترين آن را قبول مي کنند و اين شامل انتقادات هم مي شود بنابراين اگر مي خواهيم از نقد فرار کنيم اين مشکل ماست لذا من هم بر اساس وظيفه ام راه حل هايي را که به نظر مي رسيد مطرح مي کردم و البته طرف مقابل نيز بايد ظرفيت پذيرش نقد را داشته باشد .

       1   2      >