• وبلاگ : شهر خوبان
  • يادداشت : چرا اولياء ؟
  • نظرات : 3 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ييييييييييييييييي 
    چشمت كور شه كه چرا اوليا
    + يزدي يزد 
    عجب خري است اين كلانتر
    + ايراني 
    از سوسك سياه به خرمگس
    + يزدي 
    عجب احمقيه اين كلانتر
    + طاهري 

    اقاي مهندس

    سلام تبريك مي گويم

    خوب نقشه ها وبازي هاي از پيش تعين شده اين راستي ها بهم زديد

    شنيدم آنها براي كانديد خودشان حسابي برنامه داشتند و ورود او را به مجلس مفروض مي دانستند

    ظاهرا رد صلاحيت جنابعالي هم صرفا به دليل راي آوردن نامزد خودشان بوده است.

    بعد اينكه از محروميت شما خيالشان راحت شد گمان نمي كردند با ايستادگي وتدبير و جوانمردي جنابعالي امروز چنين شكست مفتضحي را تحمل مي كنند

    من ژيروز اول اين ميدان را بعد از مردم شخص مهندس كلانتري مي دانم .

    + ناهيد 

    قلبا اين توفيق بزرگ اصلاح طلبان يزدي كه با رهبري شما به ژيروزي رسيدند تبريك مي گوييم .خواهشم اين است كه ارتباط خود وانسجام خود را در راهبري اصلاح طلبان حفظ کنيد وبا اقتدار ادامه دهيد اگر اين حمايت وهماهنگي فعلي در انتخابات شوراها هم بود چهار تا نوچه متعصب وتنگ نظر نمي توانستندبه بهانه هاي بي اساس فرزندان باسواد وبا اخلاق مردم را در اين شهر رد صلاحيت کنند وبعد هم در کمال بي انگيزگي مردم انتخابات را برگزار نمايند.تجربه اين دوره نشان داد حق گرفتني است.اميدوارم ازاين به بعد شاهد اين باشيم که مهندس کلانتري ،بيطرف ،عارف ،...پس ازسالها تجربه اندوزي در دستگاههاي مختلف دولتي به پاس اين تجربه اندوزي هاي بلند وارزشمند که علاوه بر تلاش خودشان با هزينه بيت المال ومردم حاصل شده است. پشت مردم را خالي نمي کنند وهمچنان در صحنه مي مانند ولو ديگر نقشي دولتي نپذيرندهرگز از نقش موثر خود در نهادسازي مدني غافل نمي مانند.

    با سلام و خدا قوت
    پيروزي قاطع اخلاق، خاتمي، عارف، کلانتري، اوليا و اصلاح طلبان را به جناب عالي تبريک و تهنيت مي گويم.
    بي ترديد مردم فهيم قدر خدمتگزاران توانايي را که ناجوانمردانه فرصت خدمتگزاري در مجلس از آنان سلب شد را مي دانند و دعاگويشان هستند.
    سهم جناب عالي در کسب اين تيجه غرورآفرين بر کس پوشيده نيست و جايتان در جمع ياران اصلاحات بسيار خالي است ، در هر کجا هستيد برايتان آرزوي سلامتي و موفقيت داريم.

    + شاهدي 
    انتخاب اوليا كه همانا انتخاب كلانتري وانتخاب خاتمي است به شما وهمه آنان كه دل درگرو توسعه وآباداني اين سرزمين دارند و پس از سي سال از شعار به شعور پلي زده اند وهوار شعار گرايان را با مقاومت وصبوري اصلاح طلبان جواب مي دهند تبريک مي گويم .از اقاي اوليا بخواهيد پاسخ اين اعتماد مردم را با موضع گيري ها ،نطق ها و راي هاي جسورانه به مردم يزد بدهند .عملکرد ايشان در مجلس تکليف انتخابات رياست جمهوري را استان روشن ميکند.
    + جوان نسل سومي 
    خوشحالم از اينكه ميتوانم موفقيت آقاي اوليا كه به نحوي اعلام حمايت مردم از شما و جناب خاتمي و جريان اصلاح طلبي است را به شما تبريك ميگويم. امشب جايتان در ستاد آقاي اوليا بيش از اندازه خالي بود و من همچنان كه غرق در شادي بودم به اين مي انديشيدم آنهايي كه ناجوانمردانه حق انتخاب كردن شما را از ما گرفتند چگونه ميخواهند در محضر خدا جواب پس بدهند. مباركتان باشد.
    + جوان نسل سومي 
    قطعا همه ما به مهندس اوليا راي ميدهيم و نشان خواهيم داد كه براي نمايندگي مجلس به دنبال يك آدم هستيم نه يك آخوند. ولي شما از قول من به آقاي اوليا بفرمائيد . اينهمه چاپ عكس واقعا نياز نبود. عكسهايي كه همه در خيابانها زير دست و پاي مردم بود

    + علي 

    رأي ما سيد مهدي صدرالساداتي است چرا که هم متعهد است و هم متخصص، کساني هم که از وي حمايت کردند نظرشان حجت قاطع است.

    نمايش تصوير در وضيعت عادي

    با تهيه گزارشي از روند سهيمه بندي بنزين و تاثيرات آن در کشور به روزم، منتظر نظرات ارزشمند شما هستم. يا حق

    وضعيت بحراني مصرف سوخت در کشور، دولت را بر آن داشت تا با اجراي طرح عظيم سهميه بندي بنزين، ضمن صرفه جويي، اين مبلغ را در مسير سازندگي کشور و حل مشکلات مردم هزينه کند.

    دومين برنامه سهميه‌بندي بنزين در کشور اکنون در شرايطي در حال اجراست که کشور در امنيت کامل و در شرايط صلح به سر مي‌برد.

    محمود احمدي نژاد، رئيس جمهوري ايران نيز تاکيد کرد که منابع حاصل از سهميه بندي بنزين و کاهش مصرف سوخت، در امور زيربنايي، ساختاري و عمراني کشور هزينه خواهد شد تا نفع آن به همه ملت برسد.