• وبلاگ : شهر خوبان
  • يادداشت : حسين (ع)، چراغ هدايت و کشتي نجات
  • نظرات : 4 خصوصي ، 19 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + صدوق 

    با تحقيق در بحث نام گذاري شهرها و شهرستانهاي ايران اسلامي به وضوح ميبينيم که فرمانداريها و مسئولين شهرها از کليه مردم خواسته اند در نام پيشنهادي سهيم بوده و حتي با نظرسنجي در سايتهاي فرمانداري به اين امر جامع عمل پوشانده اند. اما مسئولين و روحانيون محله اشکذر تنها به راي خودخواهانه و مستبدانه و جبري بسنده کرده اند و با سوء استفاده از منصب هاي دولتي هويت مردم را لکه دار کردند. ما نيخواهيم اين اسم را يدک بکشيم نميخواهيم نميخواهيم.

    حضرت علي دست برادر خود را به جهت درخواست مبلغي ناچيز از بيت المال سوزاند که حق بيت المال زيرپا نرود و حق الناس ادا بشود.

    آيا گذاشتن نام يک محله تماميت خواه که 4 درصد وسعت و تنها کمتر از 20 درصد جمعيت را دارد بر کل محدوده شهرستان صدوق گذاشتن پايمال کردن حق الناس نيست؟؟؟

    آيا هزينه هاي هنگفت اين مصوبه وحدت شکن خواهي نخواهي از بيت المال مصرف نشده است؟؟؟؟

    آيا به زور ميتوان شناسنامه و هويت محله اي را عوض و وابسته کرد؟؟؟؟

    همه ميدانند که قرار بر تغيير نام هم باشد نام رستاق در اولويت قرار دارد نام اشکذر نام محله اي بيش نيست نام صدوق جدا از آنکه نام محدث بزرگ جهان تشيع است انتخاب اوليه آن سياسي بود اما به حق نام صدوق در مقابل نام تفرقه انداز و نا متناسب اشکذر که نام يه محله از شهرستان است بسي شايسته تر و محبوب تر در نزد بيش از 70 درصد مردم شهرستان مي باشد .يادآور مي شود از فعاليت هاي 16 ساله اخير در سياه نمودن تابلو ها مردم شهرستان مردم بيماران عقده اي را ميتوانند تشخيص دهند .