سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خرداد 1388 - شهر خوبان


درباره نویسنده
خرداد 1388 - شهر خوبان
سید حمید کلانتری
در بهار سال 1335 در همت آباد در 30کیلومتری یزد متولد شدم. حدود سه سالگی از یزد به تهران رفتیم. در آن سالها خیلی ها به دلیل خشک شدن قنات آبادی به تهران و اطراف مهاجرت کردند. دوران ابتدایی در میدان بروجردی زندگی می کردیم.وبعد به خیابان پیروزی و کوکاکولا رفتیم. در فعالیتهای فرهنگی،مذهبی مسجد مسلم ابن عقیل و مسجد حضرت محمد ( ص) که از مساجد فعال تهران و منطقه بودند،تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشتم. بعد از دریافت دیپلم ریاضی در انشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی (ملی سابق) پذیرفته شدم. از همان سال اول جزء جمعی بودم که مجموعه فعالیت های مبارزاتی دانشگاه را برنامه ریزی و هدایت می کرد. در سال 56 ازدواج کردم ، حاصل ازدواج 4 فرزند( 2پسر و 2دختر ) می باشد. خدای مهربان را به خاطر داشتن همسرو فرزندانی خوب و همراه همیشه شاکرم. پس از انقلاب یک سال مدیر دبیرستان آذر شدم و از بهار سال 60 به جهاد سازندگی پیوستم. جهاد درسهای بسیار زیادی در امور مختلف به ویژه برنامه ریزی ، مدیریت کار با مردم به ویژه جامعه شریف روستایی نصیبم ساخت. دوسال و نیم معاون ستاد پشتیبانی و مهندسی جنگ و پس از پایان جنگ به عنوان معاون امور اجتماعی وزارت جهاد و بعد معاون ترویج و مشارکت مردمی انتخاب شدم. پس از 4سال ونیم خدمت در این مسئولیت به دلایلی 4سال از جهاد خارج شدم. 2سال به عنوان مشاور وزیر ارشاد و 2سال هم معاون پژوهشی دبیرخانه شوراهای جوانان. با انتخاب آقای خاتمی به عنوان رئیس جمهور در 2 خرداد 76 دوباره به جهاد برگشتم و به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان جنگلها مراتع کشور معین شدم. بعد از 4سال به دعوت دوستان و برادران یزدی و با تصویب دولت به عنوان استاندار یزد منصوب شدم. 4سال و 40 روز هم در این مسئولیت که فضای جدیدی از کار و تلاش در عرصه منطقه ای بود، در خدمت همشهریان خوب و عزیز یزدی فعالیت نمودم و فرصتی فراهم شد تا با نیازها ، استعدادها ، امکانات و محدودیت های توسعه استان از نزدیک آشنا شوم. پس از بازگشت به تهران طی دو سال گذشته به صورت تمام وقت و پاره وقت در دبیرخانه مجمع تشخیص ، به عنوان مسئول کمیته مدیریت و نظام اداری مشغول بوده ام و البته در کنار این موضوع در چند موسسه عام المنفعه و غیردولتی و یکی دو شرکت همکاری نموده ام و حال در خدمت شهرخوبان به عنوان کانونی برای اندیشیدن
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
یزد
انتخابات
مناسبت
دیدارها
پیامها
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
دی 88
بهمن 88
اسفند 88
فروردین 89
اردیبهشت 89
خرداد 89
تیر 89
مرداد 89
شهریور 89
آذر 89
آبان 89
مهر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
تیر 90
مرداد 90
مهر 90
شهریور 90
آذر 90
آبان 90
دی 90
خرداد 91
مهر 91
آذر 91
آبان 91
دی 91
بهمن 91
فروردین 92
اسفند 91
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
تیر 93
مرداد 93
اسفند 93
بهمن 93
فروردین 94
شهریور 94
فروردین 95
بهمن 94
اردیبهشت 95
تیر 95
آبان 95
آذر 95
اردیبهشت 96
تیر 96
آذر 96
دی 96
اسفند 96
شهریور 97
خرداد 97
اردیبهشت 98
تیر 98
شهریور 98
دی 98
بهمن 98
مرداد 99
مهر 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اردیبهشت 0
تیر 0
خرداد 0
مرداد 0
شهریور 0
بهمن 0
دی 0
خرداد 1


لینک دوستان
یزدنا
یزد فردا
یزدآنلاین
سید محمد خاتمی
توان گستر
رستاق
شهرنیکان
بهارنو
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
خرداد 1388 - شهر خوبان

آمار بازدید
بازدید کل :339979
بازدید امروز : 19
 RSS 

 

چند یادآوری به همه دوستداران پیروزی میر حسین

با سلام

صبح فردا یکی از مهمترین و پر رقابت ترین انتخابات کشور ما برگزار می شود. رقابت های حاد ، پر شور ، هیجان آفرین و جدی را در روزها و شبهای گذشته به زیبایی پشت سر گذاشتیم. واقعا هر علاقه مندی در حد وسع و توانش از خواب و زندگی خود زد و به عرصه وارد شد، حال در شب انتخابات چند توصیه معنوی شاید مفید و ضروری باشد . چرا که در نهایت و همیشه باید کلیه امور را به خدا و اگذار نماییم و از خدای بزرگ طلب خیر و موفقیت را بخواهیم.

1- خوبست امشب یک دعای کمیل یا توسل با حال در خانواده برپا نماییم و در یک شرایط عاطفی و معنوی از خدای رحمان بخواهیم که خواست اکثریت ملت که پیروزی میر حسین است مهیا شود.

2- در حد وسع و امکان نذوراتی مادی و معنوی داشته باشیم که قطعا تاثیر خود را خواهد گذاشت.مثل خواندن اینقدر قرآن ، ذکر این تعداد صلوات ، خواندن این نماز و کمک به نیازمندان و....

3- به همه دوستان ، فامیل ، همسایه ها ، آشنایان و همکاران خود و به هرکس که به نحوی از شما حرف شنوی دارد یادآوری شود که به موقع و حتما در رای دادن شرکت نماید.

4- در صحنه انتخابات حاضر باشید تا اگر احتمالا مشکلی پیش آمد فورا به اولین ستاد میر حسین مراجعه ، پی گیری نمایید.

اندکی صبر سحر نزدیک است.....

یا حق

 



نویسنده : سید حمید کلانتری » ساعت 7:45 عصر روز پنج شنبه 88 خرداد 21


 

1-   آقای احمدی نژاد در مناظره با آقای مهندس موسوی و همینطور آقای کروبی سئوال کرد که این هزینه های بالای انتخاباتی را از کجا تامین می کنید – در مورد مهندس موسوی میدانم که به روشهای کاملا مردمی و خودجوش و همینطور با اعلام حساب بانکی به طور شفاف و روشن از همه علاقمندان و هواداران تامین می شود و البته بسیار هم صرفه جویانه هزینه می شود و میدانم که خیلی از برنامه ها به دلیل کسری منابع یا انجام نمی شود یا محدود انجام می شود اما این سئوال را متقابلا باید از خود ایشان بپرسم که شما هزینه های تبلیغات ستاد های خود را از کجا تامین میکنید ؟ قطعا تبلیغات شما که کم خرج تر از دیگران نیست ؟!!!!

2-   آقای احمدی نژاد شما که مدعی هستید نباید از امکانات بیت المال استفاده شخصی کرد ، آیا سفرهایی که خودتان یا وزرای شما در ایام تبلیغات به استانها داشته اند از بودجه ستاد تامین شده است یا از امکانات در اختیار دولت ؟ آیا درست است که وزرا به عنوان افتتاح طرحها ، یا شرکت در سمیناری به استان سفر می نمایند ولی بیشتر وقتشان صرف سخنرانی تبلیغاتی می شود به عنوان نمونه حضور وزرای آموزش عالی ، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در روزهای اخیر در یزد ؟

3-   آقای احمدی نژاد فراخوانهایی که این روزها از فرهنگیان ، کشاورزان ، تعاونی ها ، به ورزان ، سازمانهای دانش آموزی و موارد مشابه از استانها دادید و اینجا مراسمی با حضور وزرا و همکاران شما تشکیل و به طور غیر مستقیم یا مستقیم پیام و انگیزه جلسه را که رای دادن است به آنان توصیه می شود و بعضا هدایایی همراه آنان داده می شود یا در بعضی موارد گفته اند بعد از انتخابات برایتان می فرستیم ، هزینه این مراسم از کجاست ؟

4-   آقای احمدی نژاد شما با تندترین و بدترین شیوه ها رقبای خود را تخریب و هتک حرمت نموده اید. اگر قصد اصلاح داشتید ، لو فرض که ادعاهایتان صحیح باشد چرا تا بحال نگفته بودید ، اگر واقعا اینها رقیب شما نبودند بازهم این کارها را می کردید ، شما حتما می دانید که بعضی از حرفها و ادعاهای شما آسیب زیادی بر نظام و اصل انقلاب می زند با این وصف چگونه حاضر می شوید برای رای آوردن انقلاب و نظام را مورد هجمه قرار دهید .!!!!!!!!!!

5-   آقای احمدی نژاد شما که مدعی تبعیت محض از ولایت هستید مگر مقام معظم رهبری در دور قبل به خاطر برخوردهای شما و هوادارانتان با آقای هاشمی ، از جفاها و بی مهریهایی که در انتخابات بر ایشان وارد شد صراحتا در بیانیه خود اظهار تاسف نفرمودند ؟ چرا این روش را دوباره تکرار نموده اید ؟ این است معنای تبعیت از ولایت ؟

6-آقای احمدی نژاد آیا ایرادهایی که به آقای هاشمی و خانواده ایشان داشتید ، جدیدا برای شما روشن شده ؟ یا از همان زمانی که استاندار دولت ایشان در اردبیل بودید می دانستید ؟ تعریف و تمجیدهای فراوانی که از ایشان داشتید برای چه بوده است ؟ از سر تملق بوده یا نا آگاهی ؟!!!!!!!! یا الان هدف دیگری دارید و آن نشان دادن یک شجاعت کاذب به جامعه برای رای آوردن است ؟ آیا شما حاضرید مسئولیت تبعات این کاری که شروع کردید را بپردازید که در خیابانهای اطراف نماز جمعه هواداران شما شعارهای زشت و قبیح بر علیه هاشمی بدهند ؟

7-   آقای احمدی نژاد داستان هاله نور را که شما به راحتی آنرا تکذیب کردید و آنرا ساختگی دانستید و آقای روانبخش سردبیر روزنامه پرتو که به عنوان حامی و طرفدار شما در مناظره با نماینده موسوی وجود آنرا تایید کرده بود ولی نظرش بر این بود که نباید پخش می شد چه؟

8-    جدیدترین اظهار نگرانی حضرت آیت الله جوادی آملی را در نماز جمعه این هفته قم در مورد مطالبی که شما در مناظره با آقای مهندس موسوی طرح نموده اید شنیده اید؟ نظر دادستان کل کشور مبنی بر مجرم بودن خود را ملاحظه نموده اید!؟ به نظر می رسد که اگر این روند را ادامه دهید در مقابل همه عناصر اصلی نظام خواهید ایستاد.

کما اینکه شما با زیر سوال بردن مدیریت و اقتصاد کشور در سه دوره آقایان هاشمی ، موسوی و خاتمی ، حتی شخص امام و رهبری و خدمات انقلاب را زیر سوال برده اید .خوبست مقصد خود را روشن کنید که کجا می روید؟اصلا شما رییس کدام جمهورید؟

 



نویسنده : سید حمید کلانتری » ساعت 9:37 عصر روز یکشنبه 88 خرداد 17


کم کم ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری پایان و به روز انتخابات نزدیک می شویم ، جو جامعه ، استقبال ها ، گرایش ها ، مجالس ،سخنرانی ها و میتینگ ها برگزار شده در حمایت از کاندیداها و نظر سنجی ها رفته رفته علامتهای نسبتا روشنی می دهند ، در این مقطع چشمان امیدوار به تغییر و تحول و بهبود در جامعه به طور عام و گرایش های اصلاح طلب به طور خاص همه به یکنفر و به یک عزیز دوخته شده است . همه علاقمندند که آن عزیز و بزرگوار و آن شیخ شجاع اصلاح طلب یک تصمیم ماندگار و تاریخی اتخاذ نماید. نقشهای فراوان و موثر آقای کروبی در دوره های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست و آنقدر ابعادش واضح و روشن است که نیازی به ذکر ندارد ، اصولا نام کروبی با نام امام و انقلاب و حق خواهی و اصلاح طلبی عجین گشته است .ادامه مطلب...


نویسنده : سید حمید کلانتری » ساعت 9:21 عصر روز دوشنبه 88 خرداد 11


شیوه های مغرضانه صدا و سیما ادامه دارد !

تا قبل از آزاد شدن تبلیغات رسمی انتخابات صدا و سیما 95% در اختیار احمدی نژاد و 5% بقیه کاندیداها آنهم با گرایش تضعیف و تقابل بود . اما بعد از شروع رسمی تبلیغات انتظار می رفت برخوردها در چارچوب قانون به صورت متعادل و متوازن تغییر یابد اما متاسفانه از آنجا که استراتژی صداو سیما رای آوردن یکنفر به طور خاص می باشد از همه ابتکارات خود برای تخریب استفاده می کند برای توجه بیشتر به چند نمونه ذیل اشاره می نمایم :

1-   صداو سیما سعی در ایجاد تقابل صریح بین موسوی و کروبی دارد .

2-   صدا و سیما در جهت حذف رنگ سبز که نماد میر حسین موسوی است تلاش می نماید و برای دکور گفتگوی نامزدها ، تماما از رنگ قرمز استفاده می کند .

3-   تلاش جدید تلویزیون گسترده تر مطرح کردن جمعیت مراسم کروبی در کنار احمدی نژاد و ضعیف نشان دادن استقبال از موسوی است. مثلا در مراسم حضور آقای کروبی در خرم آباد صحنه ای که چند نفر در بالای داربستها و بلندیها رفته بودند ، سه چهار بار پخش نمودند ، اما جمعییت چند ده هزار نفری مردم در سخنرانی های مهندس موسوی در تبریز را حتی یکبار هم نشان نداد و فقط فیلمی که تریبون را تنها و جدا از جمعییت نشان می داد را پخش کرد و در مقابل در سفر مهندس موسوی به مهاباد که جمعییت کمی دارد دوربین را به جمعییت طبیعی حاضرین محدود می سازد تا نشان دهد استقبال کمی شده است .

قطعا توجه به آقای کروبی ناشی از تمایل و نظر مثبت صدا و سیما به ایشان نیست که در زمان خودش بدترین برخوردها را دارند ، اما حالا که به طور قطع برایشان روشن شده که رای به موسوی به سمت قطعی شدن است ، از هر فرصت و امکانی ولو بزرگ کردن کروبی استفاده می نمایند.

 



نویسنده : سید حمید کلانتری » ساعت 5:5 عصر روز پنج شنبه 88 خرداد 7


به نام خدا

در سالروز شهادت صدیقه کبری حضرت زهرا سلام الله علیها اجتماع بزرگ یزدی ها و مردم شریف غرب تهران با حضور سید عزیز اصلاحات حضرت حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در مسجد امیر المومنین  ( ع ) برگزار می شود.

باشد تا با حضور یکپارچه و فراگیر حامیان میر حسین موسوی بر اتحاد مردم عزیزمان از اقشار مختلف در ایجاد حماسه دومین 2 خرداد در 22 خرداد  با توسل به دخت پیامبر گرامی اسلام (ص) همه با هم به پاخیزیم.

"یک یا حسین ، تا میر حسین"

میعاد ما پنجشنبه 7خرداد از ساعت 8 بعد از ظهر در مسجد امیر المومنین بلوار مرزداران



نویسنده : سید حمید کلانتری » ساعت 11:1 عصر روز یکشنبه 88 خرداد 3


این روزها یکی از مسائلی که در اخبار رسانه ها بیش از هر چیز به چشم می خورد، بذل و بخششهای متنوع و گسترده و خلاف قانون رییس جمهور و دولت به قشرها و گروه های مختلف از امکانات بیت االمال است که غالبا خارج از هر راه و روش قانونی و پیش بینی شده در اعتبارات رسمی و قانون بودجه و اختیارات مجاز می باشد.

از جمله این بذل و بخشش ها افزایش فریبکارانه حقوق بازنشستگان، فرهنگیان، اعطای چک پول به کارکنان وزارت خارجه، اهدای سکه به گروههای مختلف از جمله بخشی از اساتید دانشگاه به مناسبت روز معلم ( البته برای اولین بار در طول 4سال) تا پرداخت دو سود سهام عدالت و واگذاری بن پنجاه هزار تومانی کالا به خانوارهای  تحت پوشش کمیته امداد تا توزیع گونی های سیب زمینی در روستاها ، توزیع کارت سفر بین دانش آموزان، دستور پرداخت حقوق عقب مانده پرستاران و دیگر موارد مشابه است که نوعا یا در حوزه اختیار رییس جمهور نبوده یا موارد مجازی است که باید زودتر از اینها اتفاق می افتاده، ولی گویا عامدا به یک ماه قبل از انتخابات موکول شده تا اثر و شیرینی! آن بر اذهان بهره برداران و منتفعین از این موهبت ها(!!) باقی ماند و در رایشان تاثیر گذارد.ادامه مطلب...


نویسنده : سید حمید کلانتری » ساعت 5:51 عصر روز جمعه 88 خرداد 1


آقای هاشمی از جمله شخصیت های ویژه و منحصر به فردی است که از ابتدای انقلاب و قبل از آن تا کنون در لحظات حساس و سرنوشت ساز نقش موثری داشته است. از جمله در شرایط نابسامان اول انقلاب، انفجار در حزب و نخست وزیری، تشکیل دولت میرحسین، فرماندهی جنگ، پذیرش قطعنامه و پایان دادن به جنگ ، رحلت امام ، انتخاب رهبری در مجلس خبرگان ، دو دوره ریاست جمهوری و ...ادامه مطلب...


نویسنده : سید حمید کلانتری » ساعت 5:45 عصر روز جمعه 88 خرداد 1